.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۳۰۴ شهروند محمودآبادی بر اثر کرونا
ویروس کرونا ۳۰۴ شهروند محمودآبادی را از آغاز پاندمی این ویروس تاکنون به کام مرگ کشاند.

به گزارش شمال نیوز، عباس توان مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد در مراسم قدردانی از پرستاران نمونه این شهرستان گفت: ۳۰۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند که از این تعداد ۱۳۴ نفر در بیمارستان شهدای محمودآباد و مابقی در شهر‌های اطراف فوت شدند.

او گفت: ۲ هزار و ۱۷۶ بیمار کرونایی و ۲ هزار و ۷۸۱ بیمار غیر کرونایی در بیمارستان شهدای محمودآباد بستری شدند که اگر پرستاران و جانفشانی آن‌ها در این شرایط بحرانی نبود خدمت رسانی به این تعداد از بیمار غیر ممکن بود.

توان از مراجعه ۴۲ هزار و ۲۲۵ نفر از شهروندان محمودآبادی در این مدت به اورژانس بیمارستان شهدای محمودآباد خبر داد و گفت: هزار و ۶۵۳ مورد عمل جراحی، ۲۱۸ زایمان و ۲۰ احیای موفق در این بیمارستان انجام شده است.

او گفت: پرستاران در دوران شیوع کرونا جان فشانی‌های زیادی انجام دادند و تا امروز با تمام وجود مقاومت و فداکاری می‌کنند تا جان‌های بیشتری نجات پیدا کنند.

۱۱۰ نفر از جامعه پرستاری محمودآباد در این مراسم قدردانی شد و همچنین لیلی مسلمی به عنوان پرستار نمونه کشوری و فاطمه فرحوشی، فاطمه براری و کبری رشیدی به عنوان پرستار نمونه استانی معرفی شدند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.353 seconds.